söndag 23 september 2007

Trilla av stolen..

.. höll jag på att göra idag :) Min syster ringde och frågade om jag ville komma dit på fika??!!???!!!

För er som inte vet kan jag ju säga att vi är ganska mycket för att fika i vår familj... eller ja,iaf jag, syster och mamma :)

Min syster och mamma brukar ofta ringa och fråga om vi ska fika och det slutar ofta (läs:alltid) med att det är jag som får baka nåt och så kommer dom hit.

Men i morse ringde alltså min syster och sa att hon skulle baka och hon undrade om vi ville komma dit och fika. Gissa om jag blev paff!!! Det har ALDRIG hänt tidigare!!! Självklart sa vi ja :)

Hon hade sytt en dress och köpt ett nytt täcke åt Nelly, så dom fick agera modeller.



HAHA!! Det är kanske tur vi bor på landet!!!!

Till och med katten funderade vad det var för konstiga varelser där nere på golvet

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, snyggt kort på hundarna.