måndag 10 september 2007

Ångest..

Jag har ju fortfarande värsta ångesten över att jag åkte hem från Nashville DAGEN INNAN CMA-festen började. Snacka om dålig planering. Men jag visste iof om det när jag åkte och var helt inställd på att så var det bara.. MEN när jag var där då var det skitjobbigt att åka hem och veta att MASSOR av bra artister skulle komma!! Så nu sitter jag här.. ska jag åka nästa år eller??! Vi har ju tänkt att åka hela familjen nästa år.. men nog kan väl jag smita iväg en snabbis till Nashville i några dagar utan att det märks :/ Skämt å sido.. jag VILL men man kan ju inte alltid få som man vill... eller?? :)

2 kommentarer:

Annika sa...

Aha, country girl där, you!!!
Kan tro att det är lite coolt att vara i Nashville. jag har aldrig varit där, men skulle gärna åka ngn ggn.
Är inte så jätteförtjust i Country, men vissa låtar är ju bra.
Klart du ska dra iväg till TN nästa år igen, och verkligen tajma in CMA!!!

Pernilla sa...

Annika: Yes, I´m a countrygirl! Det är såå mysigt i Nashville, speciellt när man som jag gillar countrymusik. Barerna är ju som gjorda för mej :)