tisdag 25 september 2007

En vanlig tisdag

Är precis hemkomna från sista agilitykursen för denna termin. I dag hade Marie gjort en bana på 17 hinder åt oss som vi fick springa en och en. Det var jätteskoj. Roxie var superduktig, men det blev lite mörkt så det var svårt att se hindren riktigt.Det var väldigt roligt att springa en hel bana mot att bara ta ett hinder i taget.
Det blir fortsättningskurs till våren.. men jag pratade med några från Falun och vi kanske skulle träffas i vinter och köra i ett ridhus någonstans. Jag vet inte så mycket mer, det var en av tjejerna som skulle kolla lite och höra av sej.

På eftermiddagen idag var det ju ridning för E som vanligt. I dag var det voltige och E fick galoppera :) Gissa om hon var mallig sen...
Ridfröken hade sagt till E att dom kanske skulle få galoppera själva på kursen nästa vecka *gulp*.. det är ju då man som mamma blir väldigt nervös :/ Kan verkligen min "lilla" prinsessa klara av en galopperande häst, själv??!!? Jaja... det kanske inte blir av, men lite nervös blir jag :)

Sen är det ju onsdag i morgon.. det betyder dans. Jag har utlärningen och som vanligt så har jag inte klart för mej vilken dans jag ska lära ut. Så, det blir som vanligt i morgon.. stressa hem och stå i köket och dansa samtidigt som jag lagar mat.. det är en typisk onsdag för mej :)

Inga kommentarer: